Wake arkadaşlar ben bir tane süper gol attım ve sizlerle paylaşmak istedim yorumları bekliyorum...vereceğim linki belgelerim/FIFA 06 klasörünün içine atın ve oyunu çalıştırın loadda GOL 1 yazısı var ona tıklayın çalışacak işte link http://rapidshare.de/files/13453488/E._Replay_-_GOL1.html
KalkVeSavas ben bi kez antreman sahasında rovaşata atmıştım ama antremanda replay alındığını bilmiyordum.Ondan kaynadı.Senin replayıda izlemeye üşeniyorum.