Orjinal Mesajı Yazan: nart_susruko
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: kanakan
abi gercektende cok beyndim inanılmaz kaliteli sesler olmus bende "hey heya ulturaslan"
"avrupaya gittin bizi rezil ettin feneri" bide "carsının katili yapmayın bizini" yaptım onlarda cok guzel oldu ama daha forumda acmadım...
şimdi olmadı işte_kanakan
bizi böyle güzel bi çalışmadan mahrum etmen hoş olmadı,ama yok daha geliştiriyorum diyorsan yürü yolun açık olsun...şimdiden teşşekkürler...
yok abi geliştirmiyecem patch hazırlamak için degil ölesine yapmıstım o_sound ta sanırım 5 tane yer var gs için upload ediim istediginize koyun yalnız nereye koyum linki yeni konu acım mı msn de mi veriim.(istediginize koyun diyorum cunku boyutu gs için ayrılan seslerden buyuk unknow_00112 unknow_00113 unknow_00114 unknow_00115 ve unknow_00116 dan birine koyarsınız)