PES 5 i bi kaç aydır oynuyorum bilgisayarımda sorunsuz bir halde , bi yama indirmiştim oyuncu isimlerini ve takım isimlerini düzeltiyor ve PES Shop puanını 99999 Yapıyordu (şimdi bulamadım zaten onu )ve sorunsuz bi şekilde oynuyordum, Dün gece yanlışlıkla orjinal KONAMI-WIN32PES5OPT dosyasını save klasorune attım oyun orjinal haline döndü indirdiğim yamayı bulamıyorum şimdi ve oyuna girdiğimde hata verip kapanıyor, yabancı bi siteden Falkhon option file indirdim bende oyuncu ve takım isimlerini düzeltmesi için, onu attım oyuncu ve takım isimleri düzeldi ama bu seferde formation settingse girer girmez oyun kapanıyor veya donup hata veriyor ,daha önce indirdiğim yamayı bulamıyorum deli oldum zaten ,orjinal haiiyle oynamaya kalktıgımda menude harfler eksik görünüyor formationda donuyor hata verip kapanıyor biri yardım etsin ne yapmam lazım ilk kurdugum yamayımı bulmam lazım acaba biri bişey söylesin valla var ya deli olmuşum oyunun cdleride yok bende şimdi oynamazsam kafayı yerrim :) acil yardım
Şİmdi İndirdiğim eski yamayı buldum ve oyuna girip oynayacam diye sevindim maça başlarken formation settingste hata vermedi fakat maça başladım maçın içinde formationa girmek istedim oyun dondu ve hata verip kapandı nedeni ne olabilir kimse yardım etmeyecekmi bi fikri olan varmı ?