Parasetamol Bu SCN gol yarışmasına ne oldu? Güzel bir etkinlikti ve bu yarışma sayesinde güzel gollerimizi paylaşıyorduk.
Mc.Speedy Yakında Sizlerle Olacak Demiştim :) Yani Daha Anket Eklentimiz Olmadığı için Sitemizde Ara Vermek Zorunda Kaldık Beklemedeyiz..
Peshayat yaw yarismaya bende katilmak istiorum elimde guzel goller var ama nasil gonderecem golleri nasil etcem hic bi bilgim yok Tesekureler:)
R2.ZephyR Aslında gol paylaşımları diye bir topic acsak talep olur diye düşünüyorum.Forumuz gerekli özelliklere sahip olduktan sonra da söz konusu yarışmalar düzenlenir