Teknik Direktör Jean tigana oyuncularını mücadele etmemekle suçladı.. Tigana, "Orta sahada hiç baskı yapmadık.. Onları oynamaları için rahat bıraktık.. Bütün ikili mücadeleleri kazandılar.." dedi..
Sergen neden oynamadı?
"Buna cevap vermeme gerek yok.. Sanaya bakın siz kara verin.. Orta sahaya alacaktım ama forvete aldım.. Bu bir istek meselesi ve idman meselesi.. İstek lazım ve antrenman yapmak lazım.. bu sadece Sergen meselesi değil, kollektif bir mesele.."
"Yapılacak çok iş var.. Bu sezon için konsantrasyon sağlamaya çalışıyoruz.. Sonra geleceğe bakacağız.. Gençleri oynatıyorum ama çaresizlikten.. Zevk için oynatmıyorum.. Onları da hazırlamak lazım hem.. 90 dakika oynamaya hazır değiller.."