duman arkadasım ben fenerli olmama ragmen gsye aciyorum gerçekten..6 sene once avrupanın en iyi takımlarındandı...yönetiminizin aptallıgından takım ılerleyemedi...ama isterse gsliler bi hagi,popescu,taffarel face yaparim:) efsaneler...yada 800 yıldır almaya calıstıgı ze roberto ve gravesen falan :)