nihat_55 lutfen benımde facemı yaparmısınız http://www.resimupload.com/resim_upload.asp?url=pictures/Resim_42.jpg&ekleyen=nihat
ermiss kardeş bende face yapmaya başlıcamda bi örneğim olsun bak sana resmim veriom tam istediğin giibi büyük yakın cepheden yaparmısın ama yapamazsanda önemli değil paşa gönlüne kalmış kardeş:o http://img220.imageshack.us/my.php?image=erencan1kp.png
alexandro06 semihin daaha kaliteli resmini bulurssan daha iyisini yaparm...bu resimin kalıtesi düsüktü
kaanboz61 Marcelinho Tevfik Köse Umut Bulut Wanchope kardeş özür diliyorum bu kadar face istediğim için. bunlarında facesini yapabilirmisin???
liseli_serseri o görmeyeli döktürmüssün be..arkadaslar bosuna kendi facelerinizi yollamayın artık tsl veya baska futbolcuların resmi yapılıyor o eskidendi
alexandro06 kardes hodrimeydan..daha iyisini yapıorsan buyur:)saka biyere elestiri için saol.bu ersimle bu kadar oluor
xXxHarryPotterxXx al semihin daha iyisini yapabilmen için resimler [URL=http://www.turkfutbolu.net/fenerbahce/kadro/images/semih_senturk_2002-2003.jpg