eseryalin ARKADAŞLAR BEN FIFA 06 NIN O KLASIK POPUPLARINDAN SIKILDIM. HAZIR POPUP BULABİLECEĞİM BİR YER YADA KENDİ YAPACAĞIM BİR PROGRAM BİLİYORMUSUNUZ. YARDIM LÜTFEN
eseryalin 1 kişi bile bilmiyor mu nasıl yapılacağını. yoksa yardım etmek mi istemiyorsunuz. sadece hangi programla yapabilirim onu öğrenicem yaw.
Gökhan data/gui/popups/ bu klasörlerdeki big dosyalarını editliyceksin. big lerden fsh leri çıkarman lazım. sonra editlemen gerekiyor. bunları 3-4 sefer forumda yazdım biraz araştırırsan bulabilirsin.