Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
öyle olursa ilk maç saraçoğlunda olacak zaten ama biz eleminasyon sistemini pek severiz bilmem anlatabildim mi??
ilk mac samiyende olacak eşleşme durumunda.
Fortis Türkiye Kupası Çeyrek Final 1. Maçlar
08.03.2006 A Grubu 1.si - : - B Grubu 2.si
22.03.2006 A Grubu 2.si - : - B Grubu 1.si
08.03.2006 C Grubu 1.si - : - D Grubu 2.si
22.03.2006 C Grubu 2.si - : - D Grubu 1.si
Fortis Türkiye Kupası Çeyrek Final 2. Maçlar
08.03.2006 B Grubu 1.si - : - A Grubu 2.si
22.03.2006 B Grubu 2.si - : - A Grubu 1.si
08.03.2006 D Grubu 2.si - : - C Grubu 1.si
22.03.2006 D Grubu 1.si - : - C Grubu 2.si
Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
%99 biz lider çıkacaz grubumuzdan tek ihtimal var ama çook düşük..Biz son maçımızı kaybedecez Malatya 8-0 kazanacak...Neyse şimdiden hayırlı olsun bakalım..
belki o da olur be.tarihte 8-0 lık maclar görülmüştür.bilmem anlatabildim mi??