Arkadaşlar master lig bölümünde yeni sayılırım.Yani daha önce hep normal lig ve maçlar oynuyordum.
Master ligde ilk maçlar güzel geçiyor oyuncular gayet özellikleri ile oynuyorlar ancak 4-5 maçtan sonra kondisyon-dayanıklılık ve yorgunluk seviyeleri normal olmasına rağmen sanki ilk defa futbol oynuyormuşlar gibi hepsi yavaşlıyor,hareketleri saçmalaşıyor.Daha doğrusu kendi özelliklerini sahada göremiyorum ben.
Acaba bu master ligin bir özelliği midir? Yani devre sonuna doğru böyle mi olur?
Eğer cevap evetse o halde neden diğer tkaım oyuncuları at gibi koşmaya,3 insan gücünde olmaya devam ediyor?
Açıkçası böyle bir sorunum var.Kesin yapmadığım bir şey var ama nedir? Bu arada normal oyuncularla oynuyorum.Yani henry,ronaldo vs.
Regulate condition her maç öncesi yapılmalı mı? Ben yaptığım zaman genelde bazı yukarı kondüsyonu olan futbolcular aşağı hale geliyor.
Şimdiden teşekkür ederim.