emany Arkadaşlar Fifa Manager 06 da maçlar fifa 06 nın formatlarına göre oynanıyor buna paralel olarak fifa 06 için çıkan türkçe spikeri fifa manager içinde kullanabilir miyiz?
reloaded bnde düşündüm dostum ama daha denemedim..ses dosyaları aynı bi kopyala yapıstır yada bi programla halledebilirz gibi gelio ama bilmiorum valla:)
emany Eğer ki böyle bişey olabilirse oyuna çok büyük zevk gelir ... Ġöќђдň™ hadi bakalım senden haber bekliyoruz :D
Canbomgs Ben bunu türkçe spker çıktıktan 10-15 gün sonra denemiştim bırakın türkçe olmayı ses bile çıkmıyo fifa dan farklı spiker için 1 dosyasıdaha var anladıma göre ama gökhan sen bak belki başka dosyaya import etsek falan olur ama fifa ya kurulduğu gibi kurulduğunda malesef spker den ses bile gelmiyo.
eddy_cudo Yüzde 90 olur. Ben aynı işlemi almanca seslelndirilmiş fifa 2005'e ingilizce seslendirilmiş tcm 2005 inb ses dosyalarını atmıştım canavar gibi de oldu. Türkçe spiker'i denemem lazım 06 için ama dediğim gibi yüzde 90 olur.
cj_melo yaf olmas bnce denedim her seyidenedim ama olmadı olmuoda sunu yapabilirseniz yapın manager daki spikeri fifa 06 ya import edin ve sound master ile tr spiker yapabilirsiniz ama uzun surer tcm 2007 cıkar bitirene kdr...:d