Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR
1-Emre Aşık'ta Beşiktaş'tan Galatasaray'a bedelsiz gelmedi mi iki gün önce?
geldi ama geleceği kalmamış işe yaramaz..
(orası Gs Teknik heyetinin bileceği iş seni ilgilendirmez kanaatindeyim...)
2-Sözleşmesini fes ettiği Beşiktaş tarafından IMKB'ye bildirilen Okan Koç için neden Galatasaray için transfer izni çıkmadı.
bilmiyorm demekki fes edilmemiş edilse çıkardı :)
(Haberleri iyi takip etmiyorsun demekki..Fes edilen sözleşme neden geri geldi)
3-Fifa ve Uefa aynı durumlarda hep oyuncunun lehine karar verip geçiçi lisansla problem çözülene kadar yeni takımında oynamasına izin verirken olay Galatasaray olunca işler böyle oldu.Sana en güzel örnek Ribery olayıdır...
Burası türkiye...
(Türkiye hem Fifaya hem Uefaya dahil değil mi?Neden her anlaşmazlıkta Fifa ve Uefa Tahkim kurulları yetkili..Türk futbol yasası Fifa ve Uefanın denetiminde değil mi?)
4-Galatasaray adabı nedeniyle hiç cevap vermememiz mi sırtına vur ekmeğini al diye görülmemize neden oluyor??
5-Beşiktaş yönetimi Okan Koç'un Galatasaray'da parlamasından mı korktular??
neden olmasınki...
(Güzel itiraf ne diyeyim..Madem Okan'ın bu kadar geleceği var iki senedir neden harcadınız canım genci)
6-Sorularıma neden cevap vermiyorsun?
verdim
(Ama geç verdin)
7-Beşiktaş yönetimi federasyona bu konu da baskı yaptı mı?
satmıyoruz demiştir olmuş bitmiştir baskı yapmamıştır.
(Bizim oylarımızla seçildin dediklerimizi yapacaksın demiş olmasınlar.Satma olayı yok zaten fes etme olayı var..)
8-Galatasaray'ın bu durumda kabahati ne?
kabahatmı ? okan koç gsye gittiğinde beşiktaş hakkında ileri geri konuştı beşiktaşta hayatında unutamayacağı ceza vermiştir gsye transfer olmasını engellemiştir.
(Okanın kabahatini sormadım ki.Galatasarayın kabahatini sordum...)
9-Okan Koç'u alırkende binbir dalavere döndürmediniz mi?İlhan Cavcavla beraber
hayır
(son anda Galatasaray kapısından Okan'ın abisine para yedirerek Okan'ı almadınız yani...)
10-Okan Koç olsada olur olmasada olur bizim için...Özkaynaklarınızdan Mehmet Sedef hariç A takımda direk oynayan var mı bu sene??
paramız henüz bitmedi 11e oyuncu alabiliyoruz ve gençlermizde gelecek vaadediyor. gökhan ibrahim jun bobo . başımızda tigana olduğu sürece o dediğin sorudaki isimlerde artacaktır
(Ben özkaynaklarınız demiştim transferleriniz değill.Aydın,Ferhat,Özgürcan,Mehmet Güvenç'in Galatasaray'daki pozisyonları gibi...)