ANGEL_M Ben şimdi şikeyle oyuncu alcam ama çok yüksek maaş istiyorlar.Takım bu parayı veremeyince adam gelmiyor.Lütfen yardım edin! LÜTFEEEEEENNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dabulu bu konudan yardımcı olamayacağım ki zaten oyuncu maaşı kabul etmiyorsa yapa bilecek fazla ir şeyin yok...
juzam Orjinal Mesajı Yazan: cracks artmoney kullan hamit bence açıkla nasıl kullanacağını özele gönder onuda sorar çünkü nasıl kullanacağını
cracks bi konuda açıklamıştım eer forumda biraz ararsa bulkur konunun ismi artmoneyin kulanımı olması lazım
Francesco_Totti_ Hocam brak hileyi yafs :D hile istiosan seç chlesa yi :D 150 milyon euro para war harca al istediini işte salla hileyi :D
eLanvitaL Orjinal Mesajı Yazan: Francesco_Totti_ Hocam brak hileyi yafs :D hile istiosan seç chlesa yi :D 150 milyon euro para war harca al istediini işte salla hileyi :D :D
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: m.yurtoglu bu artmoney dediğiniz şey neyyyyyy?????? oyunda para dengeni istediğin seviyeye getirmeye yarıyor. Ve FM dahil olmak üzere bir çok oyunla uyumluluk gösterebiliyor...