SuperBamm ohooooooooo ulan hangi siteyi açsam bu video tööbe töbe yaa :) tamam işte çocuğa resmen rol yaptırmışlar :)
.ArThuR. ya yazk çocuğa ya... ama gülmedim değil. Çocuk müthiş bi tepki veriyor monitöre şaplatıyo bikaç tane. merak ettim acaba bu çocuk bidaha bilgisayar başına oturdu mu??
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm http://www.winterrowd.com/maze.swf bu da oyunun kendisi :D gerçi pek bişeyi kalmadı ama :) muhahahaha:) şimdi bunu edebiyat hocamıza yolluyacağım:) bakalım tepkisi ne olucak?