Makaay valla tek mac üzerinden olsaydı haklısın diyecem ama iki mactan oynanacak,sizin ne kadar sansınız varsa bizim de **en az** o kadar.türkiye kupası keşke türkiye ligi sampiyonlugu ile değer bakımından özdeş bir kupa olsaydıda senelerdir gerek taraftarın,gerek yönetimin,gerekse futbolcuların sampiyonluk ugruna verdikleri savas o kupa içinde verilseydi.yani cok büyük bir eksiklik degil.tek kötü yanı uzun senelerdir alınamamış olması...
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Makaay şimdi Fener'e laf atıldı diye baslar...Hobaa bir tartışma daha çıkacak :) bak birader bu aralar gözüme cok batmaya basladın,o son mesajına cevap yazıp seni forum ortamında bozmadım diye daha da üstüme gelme.ben yorum yapmasını bilenlerle,adam gibi tartısmasını bilenlerle gayet iyi yapıyorum bu olayları.Değil mi Gürhan?..
03Gs1905 Haklısın barış da biraz daha hoşgörülü olalım birbirimize karşı...Ezeli rekip ebedi dostuz sonuçta...Futbol bir sanat...
03Gs1905 Tabi bazen bir dövüş sanatı maçtaki tartışmalarda bazen estetik bir bale ronaldinho,zidane gibi oyuncularla bazen bir tiyatro aldatmasıyla,dramasıyla