Alikevicius Dynasty modda ilk sezonu bitirdim. İkinci sezona başla dedim. Ama Çaylak oyuncu denedikten sonra, yeni kontrat öner seçeneğine tıkladığımda oyundan atıyo. Nedeni ne olabilir çözemedim. Lütfen yardım edin ya nolur
Alikevicius valla tbl yükledim kaldırdım. Ondan olacağını sanmıyorum. Zaten sezona başladığım rosteri yüklemeden dynast savine girmeye çalışınca atıyo. Başka bi nedenden ama çözemedim yaw:(
Toko Aynı sorun bende de var.Bende kafayı yiyecem.10 Haziran'a geliyorum (re-sign'in ilk günü)oyundan otomatik olarak atıyor.