arkadaşlar bakın bazı ülkeler varki easport kesinlikle vazgeçmez bunlar. isveç,kore,abd,isviçre, peki neden bunu biliyormusun.... sebebide şu . oyunu yapan ekibin içinde bu ülkelerden elemanlar var bu 1, aslında dahada önemlisi hangi ülkelerin olacağı o ülkedeki lisanslı oyun satışı ile doğru orantılı birşey yani biranlamda reyting meselsi ama tabiki ekonomik yani adam oyun yapacak bizler 100$ lık oyunu 8-10 milyona alıcaz sonrada neden türkiye ligi yok diyeceğiz sizce haksızlık olmazmı onu müzik olayına dönüştürün şöyle birşey oluyor tarkan birçok yabancı neden avrupaya açılmaya çalışıyor adamlar albüm çıkarıyor daha 2.gününde korsan satış yasal satışı 5 e katlıyor sonrada....malum.... neyse olay budur yani türkiyede yasal satış artarsa o zaman türkiye ligi girer buda 2. oluyor ve aslında buda önemliki 3.sebepte şu: hit lig olmak.... yani bilinen tanınan takip edilen düşünün sizler oyun oynarken misal polonyanın bilmemne takımını alıyormusunuz kimi alıyorsunuz milan man utd vs gibi takımları ... yada türk takımlarını kendinizi yabancıların yerine koyun almanyadaki biri oyun oynarken gidipte bizim diyarbakırı yada m.vesteli alırmı yada buna ilgi duyarmı düşünün bir... işte buda 3.sebep..... bunlar tamamen şahsi düşüncelrimdir yani tespit veya kesin gerçek değildir ama ilk 2 sebebi dergilerde okumuştum....