oSa senin rehberde dediğin herşeyi yaptım.İDleri print screen yaptığımız yerde web sayfası yaptım, belgelerime girdim ama senin rehberde gösterdiğin simge farklı benimki internet explorer simgesi çıkıyo.Bunun için adobede hata veriyo.Nerde yanlış yaptım ki