salihakkas3 iddia ediyorum arkadaşlar; beni fifa 2005'te yenebilcek kimse yok :) msn: maxifun.net@gmail.com
fahri1987 eminmisin bende kendime çok guveniyorum benle bi maça varmısın msn adresim fantastich_fahri@hotmail.com bana ulasta su yenilmezlik unvanını elinden alıyım ok evet salih akkas bekliyorum
militan_mc ben sadece j tuşuna basılı tutarak yenerim.diğer parmaklarımı yerinden bile oynatmam.idda ediyorum...
al_pacino SİZ KİMSİNİZ FIFA 2005 OYNAMAK KİM EKLEYIN YENILGININ TADINI ÇIKARIN Xx_D_M_X_xX@hotmail.com