aynısı bende olmuştu
bir dünya şey denedim
counda oldu sandım
en sonunda bıktım :)
şu an şöyle bir yolla gireibliyorum
firewall ı kapatıyorum
görev yöneticisinden tüm calısan programlrı kapatıyorum
sonra save dosyasını siliyorum fifanın
bunlarla gene calısmıo bunları yaptıktan sonra reset atınca calısma ihtimali baya yüksek oluo :)
her ne kadar oyundan sogutsada bunlar baska çare bulamadım
sık oynamıom artıkım