SCN'ye niye yakışmıyor anlamadım.
WeTurka yamasını hazırlayan ve yayın olayını bir kabusa dönüştüren kişiye yani yama yapımcısına serzenişte bulunacağın yerde SCN'ye yakışmıyor gibi anlamsız bir ifade kullanıyorsun.
SCN'li olarak hiç üstüme alınmıyorum.