Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™
Biz Bugün Okulda Hocamıza Danimarka Sitelerine Saldırı Yapıldığını Söyledik. Yapanların Ellerine Sağlık Dedi :)
hehehehehehe aynı şei bizim edebiyatçı söledi demek çou öretmen bizle aynı fikirde bide ben dedim sağ tıklayınca böle böle yazıo gibisinde o zaman 2 kat ellerine sağlık dedi :D