sswift4 herkese küçük bi yardım "benden". bu option file we turka ile uyumlu değildir. orjinal oyunun ya da superpatch!in üstüne kurabilirsiniz. http://rapidshare.de/files/13176761/KONAMI-WIN32PES5OPT.html
sswift4 ne mutlu bana. elimde gelse daha güzel şeyler de yapacam da OSS var işte. bi de oyunda 2 benim yarattığım oyuncu var. Hamza ve Muhammed Bulut onları resetleyin isterseniz ama çok güçlü değilleer. "17 kişi indirmiş iki yorum"
MARCELINHO BAKALIM BESİKTASLİ OYUNCULAR KALİTELİ OLSUNDA GERİSİ ÖNEMLİDİİL ZATEN DEVER ARASINDA TRANSFER YAPAN TEK TAKIM BİZDİK... TS BJK... SAGOL İNDİRMEDEN YORUM YAPTİK BAKALİM...
sswift4 hepsini yaptım ve güç de arttırdım biraz. ama son transferlerin numaraları uygun değil. jun 50 numara felan onları siz düzeltirsiniz.
ibi Orjinal Mesajı Yazan: sswift4 herkese küçük bi yardım "benden". bu option file we turka ile uyumlu değildir. orjinal oyunun ya da superpatch!in üstüne kurabilirsiniz. http://rapidshare.de/files/13176761/KONAMI-WIN32PES5OPT.html sswift4 bunun WeTurka ile uyumlu olani varmi yani subat ayinin transferleri varsa yolliyabilirmisin onuda . Yoksa ben WeTurka Subat ayi transfer hakkinda konu goremideim .... saygilarimla!!!!!
selimer hasan mustanin yaptiği spiker de yeni isimleri soyluyormu weturka 06 kurulu hsanmustanin sonradan cıkardiği spiker var bayanla beraber olan
sswift4 maalesef yok. weturka kullanmıyorum: sırf klasik takımlar olduğu için. master ligi batırıyorlar. ortada gezinen bisürü bedava adam...
robben8585 elline emegine saglık dostum ama bunu nereye koyacam? nasi yapacam? bi yardmci olabilirmisin?