neyazıkkı 2KERE yoladım yANLOSIKLA VE DE düzenle ve sil secenegı sagda yer alan sarı reklam(nike) yuzunden çalısmıyor sil'e gıdemıyorsun el işaretı cıkıyor
ayrıca bu reklamın sayfa acmayı yavaslattıgı kanısındayım fazla yer kaplıyor ve sayfalarıda yavaslatıyor BILMEM KATILIYORMUSUNUZ...