cazablanka arkadaşlar ben bu sitede yeniyim ama sizlerden şöyle bir sitekte bulunsam rütbeli arkadaşlara hakaret etmiş olurmuyum maçlar futbol sahası yerine basket sahasında olsa nasıl olur bu istediğimi yaparsanız çok sevinirim SAYGILARIMLA
gs4ever ya arkadaşım ii tmm yenisin ama görme kabiliyetinde mi yok açtıın konunun 1 altına bakarsan göreceksin...garip ??? http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=60331&pagenumber=0&perpage=10#forummesajid709939