Fenerbahçemizin, Samsunspor’u 5-0 yendiği maçta, ilk golünü atan Stepan Appiah, karşılaşma sonrası galibiyeti ve kendi performansını şöyle değerlendirdi:
"Benim yüzümden kazandığımızı söyleyemem, benim olduğum maçlarda da kaybedebiliriz. Bu maçı kazanmayı kafamıza koymuştuk. Kazanmak için motivasyonumuz vardı.
Galatasaray’ın bizi takip etmesine saygı duyuyorum. Bizim onlarla aramızda 4 puan fark var, biz onları düşünmüyoruz. Her maçı kazanmak için sahaya çıkıyoruz."