Tigana, İnegöl karşılaşmasında kazaya uğramak istemiyorum. Altından kimse kalkamaz diyerek salı günkü kupa maçı öncesi oyuncularını uyardı.
Teknik direktör Jean Tigana dünkü idman öncesi oyuncularını uyardı. Önümüzdeki sezon Avrupa’ya gitmek için kupanın en önemli kulvar olduğunu hatırlatan tecrübeli çalıştırıcı, “Çalışmamızın karşılığını almaya başladık. Ancak herşey düzlüğe çıktı diye düşünüp kimse kendini bırakmasın. İnegölspor ile oynayacağımız maça derbi karşılaşması gibi bakmanızı istiyorum. Kesinlikle bir sürpriz sonuç düşünmüyorum. Yoksa bunun altından kimse kalkamaz