.ultrAslan. insallah yakinda olacak ama size o-edit gibi ucuz bi programdan stad yapmayi ögretmek istemiyom onun icin arastiriyorum rhino 3d , autocad gibi programlarla...
.ultrAslan. az önce almanyanin önemli stad yapicilarindan schwenker ile konustum ve bana baya bi bilgi verdi ve bana dediki bu iste en önemli sey sabir:D.. cünkü bi stad yapmak 2-3 ay sürebiliyor rhino 3d ile, tabiki iyi bir satd yapmak istiyorsan dedi..