Orjinal Mesajı Yazan: clubber
yaa türkiye ligi hollanda üzerine yüklenmis bizim türkler yerine hollandali oyuncular war acaba bu konuda bilgi sahibi olan varmi?
Türkiye ligini yüklerken belgelerim içine atılan KONAMİ klasörünü indirip belgelerime atarsan türk oyuncular çıkacaktır. Bende de aynısı olmuştu, onu atmayı unutmuşum, atınca düzeldi ;)