Sende host olacaksan eğer iki yöntem var.İlki sen hamachi programını yükleyeceksin,tabi oynayacağın kişininde hamachi programı olmalı sonra o programı açtıktan sonra bir ağ kuracaksınız mesela yeni ağ oluştur:klm olsun ağın adı şifre 123..sen kurdun mesela,karşı tarafada msn ile bunu verirsin ağ adı ve şifre şu oda girer.Sonra ikinizinde ipisi vardır.Host olacak olan elemanın ipisini karşı taraf Direct ip:ip adress kısmına yazar son ok der.Daha sonra iki kişi aynı anda sayarlar ve host olacak hosta basar,ipiyi yazan yani connecte basacak elemanda host yapanı takiben connectler ve ağa bağlanılır...İkinci yöntem direct ipden,bu daha basit http://www.benimipadresim.com/ sitesine girer host olacak.ipi adresini connect olacak arkadaşa verir oda ip adress kısmına yazaar,daha sonra ipi bir müddet sonra yani aynı anda ipi adresini yazan connecte host olacak elemanda hosta basar,ama süre aralığı hemen hemen aynı olmalı,iki kişide aynı anda basmalı diyebiliriz,gecikme olursa görmez...İyi oyunlar