ya beyler ümit özat coştu!!! btün reytingleri üst düzey bi ortasaha oyuncusu gbi oldu crossing,drippling,finishing fln hepsi 18in üstünde ve adamın marking i de "5"!! ve bu adamı başka biyerde de oynatamıyorum defans göbekte oynatmak zorundayım cnkü ortasahada oynattıım zmn 4-5le oynuyo defansta oynattıımda ise en fazla 7 oluyo satsam satamam çnkü adamın ratingleri harbiden birçok ortasaha oyuncusundan daa ii oldu napcam blmyorm işin ilginç yanı nie bööle olduunu da annamadm