dostu eline koluna saglık ama bu yamayı nası yapıcam bi yardımcı olabilirmisin? içinden db die dosya cikio datanin icine kopyala dedim tumune evet dedim ama yeni oyun yaptgm zman hata veriyor ve oyundan cıkıyor yuklemem gereken baska biseymi var yoksa yanlıs mı yapıyorum?