reloaded arkadalar mdb dosyasini açamadım.microsoft access ten baska hangi program açıo..açtıgım takdirde 1-2 gün içerisinde çeviririm.turkce yama isteyenler yardım bir el atın;)
Kerem Bi sey bilmiosun galiba sen bak bunun db (.db) dosyalarını istediin kadar turkce yap oyuna islemez ben cok oncelerden denedim ben yaptım sayılır yakında cıkartcam merak etmeyin Translations.huf dosyasi turkce olcak anladin mi? o da databaseeng dosyasinin icin ve sen bir sey bilmiosun o da Hufman adli dosyayla turkce olur
emany Orjinal Mesajı Yazan: Kurt_curtis Bi sey bilmiosun galiba sen bak bunun db (.db) dosyalarını istediin kadar turkce yap oyuna islemez ben cok oncelerden denedim ben yaptım sayılır yakında cıkartcam merak etmeyin Translations.huf dosyasi turkce olcak anladin mi? o da databaseeng dosyasinin icin ve sen bir sey bilmiosun o da Hufman adli dosyayla turkce olur Aferim kardeşim sen çok biliyosun da milleti aşağılamaya gerek yok her 2 cümlenden biri ''sen bilmiyosun galiba''
yyurduseven Orjinal Mesajı Yazan: Kurt_curtis Bi sey bilmiosun galiba sen bak bunun db (.db) dosyalarını istediin kadar turkce yap oyuna islemez ben cok oncelerden denedim ben yaptım sayılır yakında cıkartcam merak etmeyin Translations.huf dosyasi turkce olcak anladin mi? o da databaseeng dosyasinin icin ve sen bir sey bilmiosun o da Hufman adli dosyayla turkce olur gerekli programın tam adını ve son sürümünü yazarsan sevinirim.yada elindekini mümkünse biyere upload etsende olur.teşekkürler...
berkqhack Translations.huf DOSYASINI ARKADSLARLA CIKARMAYA CALISIYORUZ AMA GERCEKTEN COK ZOR BUTUN YARI YIL TATILINI BUNLARLA UGRASTIK 5 KISIYLE _?????
berkqhack valla beyler dogrusunu soylemek gerekırse yuzde 25 30 tamam su gunlerde uzerıne cok dustuk bılmıyorum kac gunde cıkarırız???
cb1111 bu berk arkadaş banlanmış acaba çıkartabilmişmidir ama ben çoğu yerden takip ediyorum israil ve yunanistandaki fifa manager oyuncuları halen bu huf dosyasını kendi dillerine çevirememişler hatta hangi dosya ile açılacağını bile fifa manager yapıncıları söylemiyor bile herhalde 2007 e kaldı işler
ua_1905 ii peki bu editorun tam adını verseniz bizde yardımcı olsak ben sadece haberleri turkçelestirdim yaa
geche_14 ya arkadaslar bu dosyalar nasıl türkçe olacak ben bir türlü açamıyorum yardım etmek isteyen varsa GechE_14@hotmail.com bekiyorum
intern bir yama yapımcısı olarak bende türkçe çevirinin yapılacağına inanmıyorum.çünkü bu tip dosyaları açan programlar sadece oyunun yapımcılarında olur.. ve diğer her hangi bir program bunu açmaz. ama başarabilen varsa helal olsun. ***intern***
s2000 Ya arkadaşlar dil dosyalarını açacak program sadece Türkiye'de Tuğrul Çağrı Canbol'da var oda zaten Türkiye genel Fifa manager sorumlusu, türkçe yamanında daha sadece %26,42 si tamamlandı az olmasının nedeni geçen senenin dosyalarıyla eşleşmiyor.