bildiğiniz gibi mehmet okurun ve hidayetin takımları olan utah ve orlando geçen sene play-off yapamadılar ve doğal olarak bizde üzüldük
peki bu iki takım sizce bu sene play-off yapabilecek mi?
bence utah biraz daha form tutup özellikle guard savunmasını sertleştirdiğinde play-off yapabilir.