En az on tane hukukçuyla konuştum hepsi benim haklı olduğunu söylüyor. Böyle bir kararın çıkması beni şok etti. Maddeye görede böyle bir karar çıkmaması gerekiyordu. Galatasaray'da yöneticiler ve futbolcular da şok oldu. Ben kiralık olarak bir takıma gitmek istemiyorum. İleride ne olacağını düşünmek istemiyorum. Benim büyük hedeflerim vardı. Büyük bir takımda oynamak istiyordum. Herkese gerçek Okan Koç'u gösterecektim ama olmadı. Bundan sonra önüme bakacağım. Emre Aşık'ta kadro dışı kalmıştı ama O'nun transferinde herhangi bir sorun çıkmadı. Emre için hayırlısı oldu, başarılar diliyorum. Emre'ye izin veriyorlar yaş olayı nedeniyle. Ama bana vermiyorlar taraftarın tepkisinden çekiniyorlar.
Dün gece bir ara oturup ağladım. Futbolu mu bırakayım ne yapayım? Futbol oynamak istiyorum. Galatasaray'da başarılı olacağıma inanıyorum. Beşikaş taraftarı beni çok seviyor ve ayrılmamı istemiyorlardı.Kendimi büyük takımda oynayacak kapasitede hissediyorum. Galatasaray yönetimiyle futbolcusuyla her şeyiyle çok kaliteli bir camia. Sanki iki üç yıldır Galatasaray'da gibiyim ortama alışmıştım. Maddi sıkıntı çekmelerine rağmen arslanlar gibi oynuyorlar. Tam bir aile ortamı var.
Anadolu takımına transfer olsaydım bonservisimde sorun olacağını sanmıyorum. Bundan sonra ne olacağını bilmiyorum. Her şey oyabilir. Konuştukça ben zarar görüyorum. Kime sorarsanız sorun hekres Okan "Haklı" diyor.
Benim de hedeflerim var Erdil Arpacı'ya hakkımı helel etmiyorum. 1 ay içinde kadroya döneceksin dedi olmadı. İstediğin takıma gidebilirsin dedi olmadı. Verdiği sözlerin hiçbirini tutmadı. Hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum...