soccerman Arkadaşlar eğer yardımcı olursanız sevinirim. WES Editor'ü kullanamadım. Daha doğrusu değişiklikleri kaydedemiyorum. "Failed to save at InsertWE8File" şeklinde bir hata veriyor. Ne yapmam gerekir? Şimdiden teşekkürler.