o kadar aradım galatasaray ın tam renklerinde güzel bi forma bulamadım sonunda kendim yapya karar verdim.arkasına ismimide yazmıyorum.beğenecekmisiniz bakalım.ama size tavsiyem formayı oyuna kit raptor ile ekleyin çünkü creation center formayı bozuyo .
işte forma
http://img466.imageshack.us/my.php?image=gshomelevent2ew.png
buda screenshot
http://img399.imageshack.us/my.php?image=adsz3hg.jpg