!!!!!!!!!!! BİR DE BU EKSİKTİ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PES 5 FORUMUNDA ZATEN KONU KİRLİLİĞİNDEN GEÇİLMİYOR, BİR DE PES 5 İLE UZAKTAN YAKINDAN ALAKASI OLMAYAN BİR KONU AÇILIYOR! ercan_1516, SENİ KINIYORUM. NE ALA MEMLEKET. ŞİMDİ BEN DE GİDİP DE "PORT NASIL KAPANIR" DİYE BİR KONU AÇSAM HOŞ OLUR MU? BU KONUNUN YERİ "BİLGİSAYAR" BÖLÜMÜDÜR.