ilginc sen bu haberi nerden aldiysan. Bende su haberi okudum:
"Serdar Hoca heralde istiyor ki Fenerbahçeli bir futbolcu bizimle karşı karşı kalınca kaleyi açalım.. Nobre geliyor bana çırpıyor o da penaltı veriyor.. Benim tek isteğim şu: Tamam ben kırmızı kart gördüm bir maç tribünde oturacağım.. Ama bana daha fazla ceza verdirmesin.. Ben Keremin pozisyonunda hatalıydım desin.. Nasıl isyan etmeyeyim.. Değmedim bile.. Sinir krizi geçirdim.. Bu kadar insanın ekmegiyle niye oynuyorsun.. Versene sarı kart Nobre'ye asacaklar mı seni.. İlla penaltıyı vermesi mi lazım.. Bize de yazık.. İş mi yani yapılan.. Ben pozisyonda hatalıyım desin.. Özür diliyorum desin.. Sadece benden özür dilesin ve Samsunlular'dan özür dilesin biraz vicdan varsa.."
Alinti: Ajansspor.com
Ben burda reklam veya Kışkırtici seyler gostermiyorum sadece senin aldigin haber ile benim okudugum haberin pek uyum saglanmadigini gostermekteyim.