cati beyler we 9 demo çıkmış. daha önce forumda anaons edildi mi bilmiyorum edildiyse kusura bakmayın.. buyrun link ; http://www.konami.com/gs/wenation/
cati biraz önce yükledim hiç bi fark göremedim pes 5 ile arasında.. bence indirmeye deymez her sene ki gibi bi değişiklik yok gibi..
sswift4 heralde yine sadece kadrolar güncellenmiştir. gerçi o bile oynattırır bu oyunu ama bi de şu hakemleri adam gibi yapsalar yeter.
#11 ben yükledim oynadim, pek bi fark göremedim acikcasi.. hiz sanki biraz artmis ve kontroller daha cabuk isliyor gibime geldi ama bana öyle gelmis olabilir..
The Gamer Orjinal Mesajı Yazan: #11 ben yükledim oynadim, pek bi fark göremedim acikcasi.. hiz sanki biraz artmis ve kontroller daha cabuk isliyor gibime geldi ama bana öyle gelmis olabilir.. Psikolojiktir o yaa arada bana da oluyo :D