alperdiler Online Fifayı sadece karşılıklımı oynayabiliyoruz.Aynı takımı 2 kişi nasıl oynayacağız?? ve manager modu yada game moddaki turnuvalara katılamazmıyız?Sadece hazırlık maçımı yapabiliyoruz?Yardım lütfen