sokrat79 game play yaması yeni çıkan türkçe yamayla uyumlumu arakadaşlar,bilgilendirirseniz sevinirim
gepard En iyisi ilk önce 3D yamasini sonrada türkce yamayi yükleyin. 3D yamasinda dil ingilizce olarak belirleniyor. Ben bunu bir kontrol edeyim. Size sonra bildiririm.
yetmen Orjinal Mesajı Yazan: gepard Yeni versiyon 13 cikti. Tavsiye ederim. Cok güzel bir patch. nasıl edinebiliriz bu patchi?
gepard Bu sayfadan edinebilirsiniz. v13 en son versiyonu ve tavsiye ederim. http://fmcorner.4players.de/
yetmen eeeee gepard kardeş bu oyun almancaya döndü? naapçam ben şimdi? bütün save dosyalarım da silindi.bi yol gösterir misin? v13 yaması yaptım.sabırsızlıkla cevabını bekliyorum.
yunusemre1215 Orjinal Mesajı Yazan: gepard Evet Fifa Manager 2006 icin. http://fmcorner.4players.de/Yeni bir oyuna baslaman gerekmiyor. Son versiyonunu yani versiyon 11 i tavsiye ederim. abicim bu link ne paso link veriyon anlat bari....
yunusemre1215 Orjinal Mesajı Yazan: reloaded ilk çıkan yamanın 2.sürümü.kurulumu ve özellikleri rar.lı dosyanın içinde yazıo..ii oyunlar;) link:http://rapidshare.de/files/12903236/3dpatch_BETA2_T-SH.zip.html abicim sen bunu iyi güzel yapmışın da neyi nereye kopyalıcam onu yazmamışın 3 tane dosya var en alttakini açıyom bin tane dosya masaüstüne geliyo onları nereye atacam bi yardımcı ol yaw
reloaded arkadsım içinde dosyaları prograsm files taki klasöre at fifam ın sonra setup bat dosyasını çalısıtır tamamdır
erkinoks arkadaşlar bişey söyliyecem bunları yükledim ama yamayıo yapınca spiker hiç konuşmuyor.spikerin sesi kesildi nasıl düzelte bilirim?
cesar ya ark lar reloaded veya gepard ın önerdiği yamaları kullananlar söyleyebilir ni 3D gerçektende gerçekçi oluo mu?2005 i oynamıştım sırf 3D kötü die 2006 almadım ii oluosa söleyin alcam oyunu