campell bende fifa ile ilgili forum sitesi kurdum daha yeni bitirdim hazırlıklara başlıyalı çok oldu sitemin ismi: ** tanıtımınızı buraya değilde site tanıtımına yapabilirsiniz.** **edited byu necaty**
DiMuratti sitenin bandwith i bitmis yani trafigi bu demek oluyorki kapali site o yuzden indiremiyorsun ;)
campell arkadaşlar buda benim kurduğum fifa ile ilgili forum sitesi mutlaka girin http://www.fifaforum.forumabi.com
kaant Orjinal Mesajı Yazan: Yama icin ise yarayacak Programlar EA GRAPH: http://www.nd4spdworld.com/util.php?dl=82 FSH TOOL: http://www.nd4spdworld.com/util.php?dl=83 O-Edit: http://oedit.nd4spdworld.com/site/index.php?ms=download&la=1&f=oedit-0.2a.zip (Agree Tusuna Basin) Photoshop: ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/photoshop/win/7.x/AdobePS7Tryout.exe Takim Logolari icin: http://www.hqfl.dk/ Sponsolrar icun: http://www.brandsoftheworld.com/ insallah yararli olmusumdur :D abi bu ea grap ve fsh tool un linkine tıklayıp naapmak lazım bi türlü indiremedim
AkrepK. lütfen arkadaşlar sponsor hazırlamak için program arıyorum buldum bu sayfada ama nasıl indiriliyor lütfen lik verirmisniz arkadaşlar
Shafac Sound Master ben bu prog ramı indirdim ama yükleye miyom si mi bi şeyler çıkıyo sonra interten sayfasına giriyor yardımcı olursanız sevinirim.....
MGV abi yapmışsınız hoş güzel ne işe yardıklarını yazsanız parmaklarınız ağlarmıydı sanki lütfen yazarmısıınız???
Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: solebize ya stad yapmak için hangisini kullanacaz bi zahmet söleye bilirmisiniz Bncede
obifemi Arkadaşlar ben sound master ı indirdim ve bir aup dosyası yaptım ancak bunu nasıl oyuna koyucam bi anlatırsanız iyi olur..
MoNSTeR1907 Fifa07 için hangi programlar geçerli ben face yapmak istiyorum ama hangi programları kullanıcam bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim...