Kamerun'un, Afrika Kupası'ndan elenmesiyle Song ve Saidou'yu bekleyen Galatasaray'a kötü haber... Sportif direktör Bülent Tulun'un dün için, "Bugün İstanbul'da olacaklar" açıklaması yapmasına karşılık iki yıldız dün Türkiye'ye gelmedi. Song ile Saidou yorgun olduklarını ve ailelerini görmek istediklerini söyleyerek Kamerun'un yolunu tuttu. İki oyuncunun hafta sonuna doğru gelecekleri ve Gaziantep maçına yetişmelerinin zor olduğu öğrenildi. Kamerunluların para alamaması nedeniyle zorluk çıkartabileceği de konuşuluyor.