cemil_17 slm scn cıler msn ye gırdıgım zaman msn nın yenı surulumu hazır dıyor ne oldugunu bılen varmı lutfen cevap yazın
Kokane Seninki biraz eskimis agam. Yenisini indir diyor. Mishal sende 7.0 varsa simdi 7.5 cikmis. Onu yükle diyor.
Thor 8.0 diye bir sürüm varmış diyip indirme. Yok öyle bir sürüm. Microsoft'un kendi Web sitesinden indir.