SORunu buldum
ARKADAŞLAR SORUNU ÇÖZDÜM FAKAT DAHA BÜYÜK SORUNUM OLDU
EĞER HİÇBİRŞEYİ SAVE LEMESSEN OYUN TAKIR TAKIR OYNUYOR
FAKAT HERHANGİ BİRŞEYİ VEYA İLK BAŞLARKAN SAVE DERSEM OYUN AYNI YERDE HATA RAPORU GÖNDERİYOR
ANLAYAN VARMI?
Merhaba arkadaşlar
benim bir sorunum var kime sorduysam ne yaptıysam sorunu çözemedim
Aslında bu sorun 1 aydır var ama ben pc'le ilgili deyip bırakmıştım.
Fakat gecen gece durduk yere sorunsuz oynamaya başlayınca sorunu bilen biri çözebilir diye burayada yazmak istedim.
Öncelikle pc'nin özelliklerini yazayımki pc'den kaynaklanmadığını anlayın (ayrıca diğer oyunlar sorunsuzca çalışmakta)
Datron Marka laptop ve yeni sayılır
İşlemci: Intel Pentium M 750 (Sonoma 915GM)
İşlemci hızı: 2.0 GHz
Chipset: Intel 915GM + ICH6-M
Harici Önbellek: 2 MB L2 önbellek
Sistem Veri Yolu: 533 MHz FSB
Ekran: 15.4 inç WXGA
Bellek: 1 GB DDR2 533 MHz
Sabit Disk: 80 GB
Sabit Disk Sürücü Hızı: 5400 r.p.m
Optik Sürücü: DVD - Writer
Grafik Kartı: Intel 915GM (max. 224 MB)
Infrared: Var
Ricam basit yöntemler dışında bilen birilerinin yardım etmesi (çünki basit tüm yöntemleri denedim. Örnek: Xp'yi yeniden kurdum formatlayıp, 3.4 gb lik dosyayı silip tekrar yükledim, Fifa 06 oyununu silip tekrar yükledim v.s)
Oyunun sorunu tek bi yerde
yani oyunun normal bölümleri hepsi çaılmakta.
ne bileyim profilime gidip edit yapabiliyorum
oyuncuların özelliklerini v.s değiştirebiliyorum
oyunun menüsünde çokta hızlı gezebiliyorum
SADECE VE SADECE OYUNA BAŞLARKEN SPACE TUŞUNA BASTIKTAN SONRA YANİ YÜKLENİYOR MENÜSÜNÜN DAHA ÇEYREĞİ DOLARKEN HEP AYNI YERDE HATA RAPORU GÖNDER PENCERESİ GELİYOR GÖNDER YADA GÖNDERME DESEMDE YADA HİÇ BİŞİ YAPMASAMDA OYUN KAPANIYOR..
bilen birilerinin olması ümidiyle..