ozgur797 arkadaslar türkiye ligi tribün seslerini yükledim ama olmadı... nasıl yapıldığını anlatabilcek var mı?? bide fifa da maç yapıp bittiğinde quit game dediğmizde oyun takılıyo nede olur böle bişi???
senerbjk arkadaslar bendede ayni sorun var.. fb-bjk tribun seslerini indirdim fakat calismio.. bu yamayla ilgili topici aradim ama bulamadim..