cmc Arkadaşlar size danışmak istedim İnter Oyuncuma(John Arne Riise) 20 milyon avroluk teklif yaptı... Oyuncumun özellikleri bu... Satarsam daha iyisini bulabilir miyim?Satmalı mıyım?
DiMuratti bence sat, yerine Bayern Munchen'den Lahm'ı al bence... veya At.Madrid'de Antonio Lopez var oda iyi oyuncu...
T.Henry eğer altenatifi varsa sat gitsin. belki ii paran olur ama oyuncular gelmeyebilir. onuda düşünmelisin
cmc Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ sat gitsin andrea lazzariyi al hem genç hem de süper andrea lazzari olmuo:(BU adam aml benim istediğim mevkii wbl
Logan eğer para durumun iyiyse bence satma çünkü oyundaki en iyi sol backlerden biri.bn liverpool la oynadım yani biliyirm gerçektn çok iyi.
jacket 20 miyon avro ii para.Eğer maddi durumunda ii deilse sat gitsin.Marsilyada Taiwo var hani şu Nijerya milli takımında oynayan.Dinamo gibi kısa süre sonra cuk oturur mewkisine...