yaw arkadaşlar, ben pes 5 oynarken ses böyle 3-4 sn de bir kesiliyo maç bitene kadar böyle gıcık oluyorum yaaaa. sanki bilgisayar kasıyomuş gibi oluyoo. ama ondan diil önceden olmuyodu, yeniden kurdum olmadı.. şimdi pes 4 te de olmaya başladı.. Bi de hiç bi patch kurmadım...