beko1992 http://rapidshare.de/files/12794666/E._Replay_-_SHOW.html Kurulum için; 1- Yukarıdaki linki download edin. 2- Winrar dosyasını genişletin. 3- YBG klasörünü Belgelerim/Fifa 06 dosyasına kopyalayın. 4- Oyunu açtıktan sonra Kayıtlılar seçeneğinde Replay -SHOW a tıklayın
PvanHooijdonk Valla bende güzel bir replay koydum seyreden bir kişi tek çıktı. İstersen sende benim kini seyret Yok Böyle Gol-2 :D :D :D Ben seninkini seyrediyorum.
beko1992 ama gol harika çok kötü bir açıdan bir frikik ama topun başında Ronaldinho ve bn olunca gol geliyor :D :D :D :D